Vplyvy online a offline marketing na spotřebitelské chování v telekomunikačním průmyslu Spojených arabských emirátech

Název práce: The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry
Autor(ka) práce: Makovská, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The master thesis is concerned with the impact of online and offline marketing. These effects are researched in the conditions of United Arab Emirates and its telecommunication industry. The goal of the thesis is to identify the effects of offline and online marketing tools on consumer behavior in the UAE telecommunication industry. The main added value of the thesis is brought through primary research that was conducted on the sample of 100 respondents living in the UAE. The results show the increasing importance of online marketing tools and stress the significance of synergic effects of implementing adequate online and offline marketing tools.
Klíčová slova: Consumer Behavior; Online Marketing; Telecommunication Industry; Offline Marketing; United Arab Emirates
Název práce: Vplyvy online a offline marketing na spotřebitelské chování v telekomunikačním průmyslu Spojených arabských emirátech
Autor(ka) práce: Makovská, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Cook, Gina
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá dopadem online a offline marketingu. Tyto vplivy jsou zkoumány v podmínkách Spojených arabských emirátů a telekomunikačního průmyslu. Cílem této práce je identifikovat dopady online a offline marketingových nástrojů na chování spotřebitelů v SAE telekomunikačním průmyslu. Hlavní přidanou hodnotu práce je přináší primární výzkum, který byl proveden na vzorke 100 respondentů, kteří žijí ve Spojených arabských emirátech. Výsledky ukazují na rostoucí význam online marketingových nástrojů a zdůrazňují význam synergických efektů implementace online a offline marketingových nástrojů.
Klíčová slova: chování spotřebitele; telekomunikační průmysl; Spojené arabské emiráty; Online marketing; Offline marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2015
Datum podání práce: 15. 5. 2016
Datum obhajoby: 9. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55445/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: