Role kulturního turismu v marketingu hradů a zámků

Název práce: Role kulturního turismu v marketingu hradů a zámků
Autor(ka) práce: Kejvalová, Simona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce Role kulturního turismu v marketingu hradů a zámků se zabývá procesy koordinace a řízení marketingových aktivit. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se tématu kulturního turismu a marketingová komunikace. Navazující praktická část je aplikací teoretických poznatků na dva vybrané hrady, Karlštejn a Rožmberk. Tato část obsahuje analýzu základních podmínek existence a rozvoje turismu, a používané marketingové nástroje. Závěrečná část shrnuje přednosti a problémy na obou hradech a na základě předchozí analýzy a doporučuje možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení postavení destinace na trhu turismu.
Klíčová slova: Propagace; Marketingová komunikace; Kulturní turismus; Marketing; Event
Název práce: Role of Cultural Tourism in Marketing of Castles and Chateaus
Autor(ka) práce: Kejvalová, Simona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Tyslová, Irena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis called: Role of cultural tourism in marketing of castles and chateaus is focused on coordination processes and marketing management. The theoretical part defines basic notions related to cultural tourism and marketing communication. Practical part of the thesis is application of theoretical findings on two selected castles: Karlštejn and Rožmberk. This part includes an analysis of basic conditions of existence and development of tourism and useable marketing tools. The final part summarizes all the advantages and issues of both castles and draws a set of recommendations which could lead to improving the position of the destination on the tourism market.
Klíčová slova: Marketing; Event; Promotion; Marketing communication; Cultural tourism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 1. 2016
Datum podání práce: 31. 5. 2016
Datum obhajoby: 17. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55831/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: