Analýza komunikační strategie ČSOB, a.s

Název práce: Analýza komunikační strategie ČSOB, a.s
Autor(ka) práce: Le Thi, Huyen
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Bradáč, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá bankovním trhem v rámci běžného účtu v České republice. Cílem práce je zhodnotit dopady zvolené komunikační strategie na cílovou skupinu v souvislosti se zavedením nových produktů. První část práce se zaměřuje na vybrané teorie. Druhá část zkoumá především samotnou bankou a analýzu současné komunikační strategie. Poslední výzkumná část se zabývá efektivitou komunikační kampaně a vlivem nové strategie na změny spotřebitelského vnímání a rozhodování. Vedle dat z primárního výzkumu jsou v práci použita ve velké míře sekundární data, jako interní zdroje firmy, data z výzkumu MML-TGI či data od Nielsen Admosphere.
Klíčová slova: ČSOB; karta pro děti; banka ; účet zdarma; Komunikační strategie
Název práce: Analysis of the Communication strategy of ČSOB, a.s
Autor(ka) práce: Le Thi, Huyen
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Bradáč, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the banking market and it is focused on the account in the Czech Republic. The aim is to assess the impacts of the chosen communication strategy on the target group in connection with the launching of new products. The first part focuses on selected theories. The second part deals with the Bank itself and analyzes the current communication strategy. The last part research examines the effectiveness of communication campaign and the impact of the new strategy on changes of consumer perceptions and decisions. Besides the data gained from the primary research, there were a lot of secondary data such as an internal company data and data from the research of MML-TGI or data from Nielsen Admosphere that were used also as well.
Klíčová slova: ČSOB; Card for Kids; free account; bank ; Communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 10. 2015
Datum podání práce: 29. 8. 2016
Datum obhajoby: 8. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56613/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: