Marketingová strategie společnosti Starbucks

Název práce: Marketingová strategie společnosti Starbucks
Autor(ka) práce: Korbelová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii společnosti Starbucks. Cílem je na základě provedených analýz navrhnout vylepšení marketingové strategie pro společnost Starbucks. V první kapitole je rozebrána oblast marketingu, význam marketingové strategie, uveden marketingový mix v rozšířeném rozsahu a popsány situační analýza a proces segmentace trhu. Druhá kapitola představuje společnost Starbucks a jsou zde provedeny všechny analýzy vyjmenované v teoretické části. Třetí kapitola se týká výzkumného šetření mezi zákazníky značky. K výzkumu bylo využito dotazníkového šetření zaměřeného na hodnocení vztahu typického zákazníka k produktu a značce Starbucks.
Klíčová slova: segmentace trhu; situační analýza; marketingová strategie; marketingový mix; analýza SWOT
Název práce: Starbucks marketing strategy
Autor(ka) práce: Korbelová, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on the marketing strategy for Starbucks. The goal is to suggest marketing strategy improvements for Starbucks based on analyses done. The first chapter deals with marketing, the importance of marketing strategy, marketing mix put in the extended range and there are described the situation analysis and the process of market segmentation. The second chapter presents the company of Starbucks along with all analyses listed in the theoretical part. The third chapter covers the research among the customers of the brand. For the research there was used questionnaire investigation focused on the evaluation of the relationship of a typical customer to a Starbucks product and the brand.
Klíčová slova: market segmentation; SWOT analysis; situation analysis; marketing strategy; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2015
Datum podání práce: 5. 5. 2016
Datum obhajoby: 13. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54325/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: