Aktivizující metody ve firemním vzdělávání

Název práce: Aktivizující metody ve firemním vzdělávání
Autor(ka) práce: Mikešová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Krpálek, Pavel
Oponenti práce: Krpálková Krelová, Katarína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce Aktivizující metody ve firemním vzdělávání je zaměřena na školení projektového řízení Prince2 pro společnost Symphera. Cílem práce je vytvořit aktivizující metody pro školení Prince2 a zařadit je do nové metodiky tohoto školení. V teoretické části práce si přiblížíme aktivizující metody. Vysvětlíme si, co znamenají a jaké vzdělávací metody do nich patří. V části tvorba aktivizujících metod je popsáno, jaký byl postup při práci na zařazení aktivizujících metod do školení projektové metodiky Prince2. Přiblížíme si výběr a následnou tvorbu jednotlivých metod. Cílem porovnání úspěšnosti kurzu je zjistit, zda studenti, kteří absolvovali kurz s aktivizujícími metodami, dosahují lepších výsledků testu, než ti, co absolvovali kurz klasickou metodou.
Klíčová slova: tvorba dokumentu PID; školení; aktivizující metody; brainstorming; projektové řízení Prince2; hra; sestavení procesní mapy
Název práce: Activating methods in business education
Autor(ka) práce: Mikešová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Krpálek, Pavel
Oponenti práce: Krpálková Krelová, Katarína
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis Activating methods in business education is focused at training Prince project management for the company Symphera. The aim is to create methods for activation of Prince2 training and incorporate them into new methodologies of training. In the theoretical part we will introduce various activating methods. We will explain what they mean and what training methods are used within them. In the part Creation of activation methods we will describe what was the process of working on the inclusion of activating methods in the training course of Prince2 project methodology. We will review the selection and subsequent formation of individual methods. The aim of comparing the success of the course is to determine whether students who have completed a course of activating methods achieve better test results than those who completed the course the classic method.
Klíčová slova: build process maps; brainstorming; activating methods; document creation PID; game; project management PRINCE2; training

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Učitelství ekonomických předmětů pro střední školy
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra didaktiky ekonomických předmětů

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 11. 2015
Datum podání práce: 4. 9. 2016
Datum obhajoby: 14. 9. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55218/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: