Analýza marketingové komunikace na vybraném trhu ČR perspektivou parciálních strategií dle Kotlera

Název práce: Analýza marketingové komunikace na vybraném trhu ČR perspektivou parciálních strategií dle Kotlera
Autor(ka) práce: Kouba, Václav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat masmediální marketingovou komunikaci firem v pozicích lídra, vyzyvatele, následovatele a výklenkáře na českém automobilovém trhu. Analýza bude provedena na základě dat o reklamách v televizi, rádiu a tisku zadaných automobilkami v období roku 2014 a informacích o registracích výrobců ve stejném období. Informace o registracích společně s charakteristikami jednotlivých značek budou výchozími podklady pro rozřazení značek dle Kotlerových rolí do skupin. Skupiny pak budou podrobeny analýze komunikačních aktivit v televizi, rádiu a tisku. Závěrem bude zhodnoceno, zda firmy komunikují správně s ohledem na svou pozici. Případně budou navržena doporučení pro změnu této komunikace.
Klíčová slova: automobilový trh; Kotler; marketingová komunikace; reklama
Název práce: Analysis of a Marketing Communication in a chosen Czech Republic Market from the Perspective of Kotler Partial Strategy
Autor(ka) práce: Kouba, Václav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim is to analyze the mass-media marketing communications companies in the lead, challengers, followers and nichers on Czech automotive market. The analysis will be based on data for ads on television, radio, print automakers entered the period of 2014 and informations on registration of producers in the same period. Information on the authorization together with the characteristics of each brand will be the starting basis for profiling groups of brands according to Kotler parcial strategy. Communication activities of the groups will be analyzed. Finally, it will be evaluated, whether companies communicate properly with respect to its position. Alternatively, it will be proposed recommendations for changes to this communication.
Klíčová slova: Automotive market; Advertisement; Kotler; Marketing Communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 1. 2015
Datum podání práce: 21. 12. 2016
Datum obhajoby: 24. 1. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50857/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: