Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských

Název práce: Marketingová a komunikační strategie Městských divadel pražských
Autor(ka) práce: Nejmanová, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Novák, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je popsat marketingovou a komunikační strategii Městských divadel pražských a zhodnotit ji. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a skládá se ze sedmi kapitol. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketing, divadelní marketing, marketingový mix, SWOT analýza a popisuje různé formy komerčních komunikací. Praktická část je věnována analýze a zhodnocení marketingového a komunikačního mixu Městských divadel pražských. Obsahuje vlastní SWOT analýzu a výsledky vlastního výzkumného šetření. Na základě analýzy marketingové a komunikační strategie, SWOT analýzy a výsledků průzkumu jsou navržena doporučení pro budoucnost.
Klíčová slova: SWOT analýza; Městská divadla pražská; marketingová komunikace; komunikační mix; marketingový mix
Název práce: Marketing and communication strategy of City Theatres of Prague
Autor(ka) práce: Nejmanová, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Novák, Miloš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this master's thesis is to describe and evaluate marketing and communication strategy of City Theatres of Prague. The thesis is divided into theoretical and practical part and includes seven chapters. The theoretical part deals with defining the terms of marketing, theatrical marketing, marketing mix, SWOT analysis and describes the various forms of commercial communications. The practical part deals with the analysis and evaluation of the marketing mix and communication mix of City Theatres of Prague. It contains own SWOT analysis and the interpretation of the results of an own research. Based on the analysis of marketing and communication strategy, SWOT analysis and research recommendations for the future are suggested.
Klíčová slova: marketing communication; marketing mix; communication mix; SWOT analysis; City Theatres of Prague

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 27. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53990/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: