Marketingová a mediální prezentace České filharmonie

Název práce: Marketingová a mediální prezentace České filharmonie
Autor(ka) práce: Sedláková, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu celkové prezentace České filharmonie, a to především po nástupu nového ředitele Davida Marečka v únoru 2011. Jsou popsány důvody, které vedly ke změně marketingové strategie České filharmonie, vycházející z jejího historického vývoje a potřeb přizpůsobit se současné moderní společnosti. Práce se zabývá převážně historií prezentace České filharmonie a podobou úspěšné marketingové a mediální kampaně s názvem "Žijeme hudbou", která započala v březnu 2012 a je reprezentována historicky prvním televizním reklamním spotem České filharmonie, který je zakončen vystihujícím sloganem "Vše nemusí být tak vážné, jak se zdá".
Klíčová slova: marketing; vážná hudba; média; výkonné umění; Česká filharmonie
Název práce: Marketing and Media Presentation of the Czech Philharmonic
Autor(ka) práce: Sedláková, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is aimed at the analysis of the overall Czech Philharmonic presentation, especially the one that came together with the new director David Mareček in February 2011. The reasons, leading onward the Czech Philharmonic marketing stategy change and resulting from the historical developement and the need of adaptation to the contemporary modern society, are described. The thesis is aimed at the description of the Czech Philharmonic presentation history and the form of the successful marketing and media campaign called "We live music", which started in March 2012 and has been presented by a historically first TV advertisement of the Czech Philharmonic, which ends with the characterizing slogan "Who said classical means serious?".
Klíčová slova: classical music; performing arts; media; Czech Philharmonic; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 3. 2014
Datum podání práce: 5. 6. 2014
Datum obhajoby: 26. 6. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/46825/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: