Společenská odpovědnost firem

Název práce: Společenská odpovědnost firem
Autor(ka) práce: Šubířová, Radka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá poměrně aktuální a stále více populární problematikou společenské odpovědnosti firem (CSR)na příkladu společnosti Vodafone. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část, teoretická, mapuje nejrůznější definice a přístupy k výkladu tohoto pojmu, nabízí historický pohled na vývoj tohoto konceptu, představeny jsou také výzkumy zabývající se CSR, stejně tak jako argumenty pro a proti přijetí tohoto konceptu a způsoby měření úspěšnosti CSR strategie. Druhá část práce nabízí pohled na CSR v České republice a v Evropské unii, a to jak ze strany historické, tak i z pohledu současných organizací a iniciativ. Následující třetí část se pak již zabývá samotnou společností Vodafone, jejíž strategii společenské odpovědnosti jsem se rozhodla v této práci představit a zhodnotit. Poslední část této práce je věnována vlastnímu výzkumu, který jsem uskutečnila mezi zaměstnanci společnosti Vodafone ČR, jehož cílem bylo zjistit, zda je jejich působení v této společnosti inspiruje a motivuje k tomu, aby se sami chovali společensky odpovědně.
Klíčová slova: Vodafone; CSR; společenská odpovědnost firem
Název práce: Corporate Social Responsibility
Autor(ka) práce: Šubířová, Radka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with quite actual and increasingly popular topic of corporate social responsibility (CSR) on the practical example of the Vodafone company. The work is divided into four parts. The first part, theoretical one, focuses on various definitions and approaches to the interpretation of this concept, provides a historical overview of the evolution of this concept, also introduces researches about CSR, as well as arguments for and againts implementation and ways how to measure success of CSR strategy. The second part provides an overview of CSR in Czech Republic and in European Union, not only from the historical point of view, but also from the perspective of contemporary organizations and initiatives. The following third part is dedicated to Vodafone company and their CSR strategy, which I have decided to introduce and evaluate in this work. The last part is devoted to the research which was conducted among employees of Vodafone Czech Republic. The main objective of this research is to find out whether their career in this company inspires and motivate them to behave themselves more socially responsible.
Klíčová slova: CSR; corporate social responsibility; Vodafone

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 2. 2012
Datum podání práce: 1. 12. 2012
Datum obhajoby: 7. 1. 2014
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36034/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: