Výběr zahraniční země a strategie vstupu na trh malé české firmy

Název práce: Foreign Market Selection and Market Entry Strategy for a Small Czech Company
Autor(ka) práce: Uličná, Sylva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The objective of this thesis is to select a country suitable for market entry of a Czech small company, select the most suitable market entry mode and create marketing strategy that will help the company establish itself on the market. After introducing the theoretical frameworks related to entering foreign markets and marketing strategy creation, the Czech small company is introduced and the specifics of the health care industry, in which the company operates, are described. Through application of the theories described in the first chapter, the country with the most suitable conditions for market entry is identified. By analyzing the external and internal environment, strengths and weaknesses of the company are identified as well as opportunities and threats in the foreign market. The market entry mode is then suggested and the marketing strategy is created to support entry into the foreign market.
Klíčová slova: market selection; international environment; market entry
Název práce: Výběr zahraniční země a strategie vstupu na trh malé české firmy
Autor(ka) práce: Uličná, Sylva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je výběr zahraničního trhu vhodného pro expanzi malé české firmy do zahraničí, vybrání vhodného vstupu na zahraniční trh a vytvoření marketingové strategie. Po uvedení teoretických základů týkajících se vstupu na zahraniční trhy a tvoření marketingové strategie je tato česká společnost představena a specifika zdravotního trhu, ve kterém tato firma působí, jsou popsána. Aplikací teorií uvedených v první kapitole je pak vybrána země s nejvhodnějšími podmínkami. Analýzami externího a interního prostředí jsou identifikovány silné a slabé stránky společnosti, stejně tak jako příležitosti a hrozby na zahraničním trhu. Metoda vstupu na trh je poté navržena, a marketingová strategie podporující přítomnost firmy na trhu je vytvořena.
Klíčová slova: mezinárodní prostředí; vstup na zahraniční trh; výběr trhu

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2012
Datum podání práce: 15. 9. 2013
Datum obhajoby: 17. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/40417/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: