Mechanismy důvěry mezi spotřebiteli a organizacemi na příkladu přírodních katastrof

Název práce: Mechanisms of trust between consumers and organisations on the example of natural disasters
Autor(ka) práce: Nikitina, Valeriia
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Makarov, Daniil
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This thesis discusses the issue of building trust between consumers and organisations under extreme conditions. From the one side, the paper introduces the grounds of trust mechanisms, and studies the phenomenon of natural disasters from the other. It combines these two seemingly unrelated dimensions and proposes structured pieces of advice for companies on how to create stable relationships with the customers. Conclusions are derived on the basis of empirical research and case studies, which are underpinned by theoretical foundations. Recommendations driven from the overall analysis could be of interest to the organizations that are willing to develop sustainable bonds with their customers.
Klíčová slova: Marketing in Emergency Scenarios ; Natural Disasters; Trust
Název práce: Mechanismy důvěry mezi spotřebiteli a organizacemi na příkladu přírodních katastrof
Autor(ka) práce: Nikitina, Valeriia
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kašparová, Eva
Oponenti práce: Makarov, Daniil
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato práce se zabývá problematikou budování důvěry mezi spotřebiteli a organizacemi v extrémních podmínkách. Na jedné straně, práce představuje základy mechanismů důvěry. Na druhé straně - popisuje jev přírodních katastrof. Studie kombinuje tyto dvě zdánlivě nesouvisející strany a navrhuje strukturované rady pro firmy, jak vytvořit stabilní vztahy se zákazníky. Závěry jsou odvozeny na základě empirických výzkumů a případových studií, které se opírají o teoretické základy. Doporučení vyplývající z celkové analýzy by mohly být zajímavé pro organizace, které jsou ochotny vyvinout udržitelné vazby se svými zákazníky.
Klíčová slova: Marketing za krizových podmínek; Přírodní katastrofy; Důvěra

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2013
Datum podání práce: 15. 8. 2013
Datum obhajoby: 16. 9. 2013
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/41007/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: