Komunikace a propagace na sociálních sítích

Název práce: Komunikace a propagace na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Morávková, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Havlíčková, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analýza možností marketingové komunikace a propagace v online prostředí, se zaměřením na sociální sítě. V praktické části této bakalářské práce je na třech případech marketingové komunikace na sociální síti Facebook zhodnocena efektivita vybraných případů a popsán návrh na případné zlepšení. K hodnocení efektivity byl využit formulář Social Scorecard.
Klíčová slova: propagace; sociální sítě; marketingová komunikace
Název práce: Communication and promotion on social networks
Autor(ka) práce: Morávková, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Havlíčková, Blanka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze possibilities of marketing communication and promotion in online space focusing on social networks. In the practical part of this bachelor thesis is evaluated the effectiveness of the marketing communication on Facebook of 3 selected cases and described a proposal for improvement. Marketing communication of each study case was evaluated with Social Scorecard form.
Klíčová slova: marketing communication; promotion; social networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58495/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: