Porovnání vlivu reklamy na vybranou skupinu Čechů a Vietnamců

Název práce: Porovnání vlivu reklamy na vybranou skupinu Čechů a Vietnamců
Autor(ka) práce: Maiová, Thu Hang
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hubinková, Zuzana
Oponenti práce: Phung, Nghia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním vlivů reklamy na spotřební chování cílových skupin, a to konkrétně mladé generace Čechů a Vietnamců žijících na území České republiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje definování pojmů týkajících se marketingu, reklamy, spotřebního chování a faktorů, které ho ovlivňují. Praktická část obsahuje charakteristiku cílových skupin a vyhodnocení výsledků online dotazníkového šetření. V závěru práce jsou interpretované výsledky dotazníku s důrazem na porovnání českých a vietnamských spotřebitelů.
Klíčová slova: Vietnamci; Spotřební chování; Reklama; Češi; Spotřebitel
Název práce: Comparison of the Influence of Advertising on Consumer Behavior of selected Groups of Czechs and Vietnamese
Autor(ka) práce: Maiová, Thu Hang
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hubinková, Zuzana
Oponenti práce: Phung, Nghia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the comparison of the influence of advertisement on consumer behavior of selected groups, specifically the younger generation of Czechs and Vietnamese living in the Czech republic. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to defining terms used in marketing, advertising, consumer behavior and factors by which the consumer behavior is influenced. The practical part contains the characteristics of the selected groups and the evaluation of the online survey. The conclusion of this thesis gives the interpretation of the survey results focusing on the comparison of Czech and Vietnamese consumers.
Klíčová slova: Vietnamese; Czechs; Advertisement; Consumer Behavior; Consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 11. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59711/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: