Marketingová komunikace Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017

Název práce: Marketingová komunikace Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017
Autor(ka) práce: Horáková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace sportovní události, konkrétně Mistrovství Evropy v basketbalu žen 2017 (FIBA EuroBasket Women 2017). Cílem práce je identifikovat příležitosti pro zlepšení marketingové komunikace mezi organizátory a fanoušky a připravit návrhy pro zlepšení komunikační strategie sportovních událostí v budoucnu.
Klíčová slova: marketingová komunikace; basketbal; sportovní marketing
Název práce: Marketing Communication of European championship in women´s basketball 2017
Autor(ka) práce: Horáková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this thesis is an analysis of marketing communication of sport event – European championship in women´s basketball 2017 (FIBA EuroBasket Women 2017). The main objective of this thesis is to identify opportunities for improving communication between the organisers and fans and to propose suggestions for improving communication strategy of sports events.
Klíčová slova: marketingová komunikace; basketball; sports marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2017
Datum podání práce: 7. 12. 2017
Datum obhajoby: 23. 1. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60869/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: