Strategie v budování osobního brandu

Název práce: Strategie v budování osobního brandu
Autor(ka) práce: Prošek, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na problematiku osobního brandingu z pohledu freelancera. Jejím cílem je představit nejmodernější nástroje a postupy pro budování osobního brandu, analyzovat současný stav osobního brandu autora této práce a vytvořit doporučení pro budoucí vývoj. Představeny jsou klasické marketingové nástroje jako je SWOT analýza, mise, vize a analýza pěti sil. Teorie je však strukturována dle doporučeného postupu budování osobního brandu podle předních influencerů z oblasti online marketingu. Nechybí ani přehled možných médií k propagaci a teorie obsahové a komunikační strategie. Následně, v části praktické, jsou uvedené techniky aplikovány na skutečném brandu “ekonom na cestách”. Na základě obsahové analýzy jsou odhaleny silné stránky brandu a díky tomu jsou vypracovány grafické návrhy a doporučení pro tvorbu webu a dalších prvků inbound strategie.
Klíčová slova: freelancing; Osobní branding; marketingová strategie
Název práce: Strategy in personal branding
Autor(ka) práce: Prošek, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis is focused on personal branding methodology in connection with freelancing. Main goal is to introduce modern tools and ways of personal branding, to analyze actual situation and to create recommendations for future development of this brand. It includes classical marketing tools such as SWOT, mission, vision and Porters five forces analysis. Theory is structured according to the recommended manuals for personal branding by former influencers in online marketing field. Online media review and communication strategy is also included. In practical part you can find those techniques used on “ekonom na cestach” brand. Based on content analysis, strength and weaknesses are revealed so the graphical versions and recommendations can be made to support future web and inbound strategy.
Klíčová slova: personal branding; freelancing; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2017
Datum podání práce: 12. 12. 2017
Datum obhajoby: 1. 2. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62737/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: