Sponzoring a ambush marketing ve sportu

Název práce: Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Autor(ka) práce: Komorová, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Šubrtová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá sponzorstvím a ambush marketingem v oblasti sportu, konkrétně v souvislosti s olympijskými hrami. Jejím hlavním cílem je předložit doporučení pro efektivnější ochranu olympijské symboliky a sponzorů Českého olympijského výboru před ambush marketingem na základě výsledků vlastního výzkumu. Ve výzkumu jsou využity metody monitoringu a dotazníkového šetření
Klíčová slova: ambush marketing; olympijské hry; sponzorství; sport
Název práce: Sponsorship and ambush marketing in sports
Autor(ka) práce: Komorová, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Šubrtová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of this diploma thesis is sponsorship and ambush marketing in sports, especially around Olympic games. Its main goal is to propose effective measures to protect Olympic symbols and sponsors of the Czech Olympic Committee from ambush marketing based on the results of a research of the topic. The research uses methods such as monitoring and quantitative and qualitative survey in the form of a questionnaire and an interview.
Klíčová slova: sport; ambush marketing; Olympic games; sponsorship

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 9. 2017
Datum podání práce: 24. 4. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62799/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: