Marketingová strategie vybraného projektu

Název práce: Marketingová strategie vybraného projektu
Autor(ka) práce: Macková, Klára
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií projektu Gambrinus Kopeme za fotbal. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti a následně navrhnout a doporučit možná zlepšení pro následující sezóny. Teoretická část práce je zaměřena na marketing, marketing ve sportu, marketingovou strategii, situační analýzu, marketingový a komunikační mix. Součástí praktické části je představení projektu Gambrinus Kopeme za fotbal a jeho pravidel. Na základě analýzy současného stavu, kvantitativního a kvalitativního výzkumu a analýzy SWOT jsou navrženy nové nástroje na zlepšení marketingové strategie pro následující sezóny.
Klíčová slova: Kopeme za fotbal; sportovní marketing; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of selected project
Autor(ka) práce: Macková, Klára
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the football project Gambrinus Kopeme za fotbal. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of the project and afterwards suggest possible improvements. The theoretical part focuses on marketing, marketing in sport, marketing strategy, situation analysis, marketing and communication mix. The practical part contains introduction, characteristics, rules of the project and its communicational mix of the project. On the base of marketing research and SWOT analysis there were made a few suggestions how to improve the marketing strategy for future seasons.
Klíčová slova: marketing project; marketing strategy; sports marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 1. 2017
Datum podání práce: 25. 4. 2018
Datum obhajoby: 31. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60356/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: