Fotografie jako marketingový nástroj

Název práce: Fotografie jako marketingový nástroj
Autor(ka) práce: Havel, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Krsek, Libor
Oponenti práce: Horný, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá fotografií z hlediska marketingu. Hlavním cílem je popsat, jakou roli má fotografie v marketingu a jaké jsou podmínky pro její úspěšnost. Teoretická část úvodem pojednává o historii fotografie a jejím vývoji. Zaměřuje se na významnost fotografie v reklamě a její konkrétní využití, uvádí její cíle a popisuje jednotlivé žánry. Zaobírá se působením snímků na příjemce ze smyslového i duševního hlediska a charakterizuje prvky, které pozitivně ovlivňují vnímání fotografie, a tudíž jsou marketingově efektivní. Závěr této části se věnuje současné situaci na sociálních sítích, kde nachází reklamní fotografie stále větší uplatnění.Praktická část analyzuje působení reklamních fotografií společnosti O2 Czech Republic a.s. na sociální síti Instagram a zkoumá jejich vývoj. Cílem je návrh postupů vedoucích ke zlepšení komunikace na Instagramu. Závěrem se práce věnuje vlastním zkušenostem autora s marketingovou fotografií a influence marketingem.
Klíčová slova: fotografie; reklama; marketing; sociální sítě; Instagram
Název práce: Photograph as a marketing tool
Autor(ka) práce: Havel, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Krsek, Libor
Oponenti práce: Horný, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis deals with photography from the viewpoint of marketing. The main aim is to describe the role of photography in marketing and the conditions for its success. The theoretical part introduces the history of photography and its development. It focuses on the importance of photography in advertising and its specific use, its aims and its descriptions of photographic genres. It focuses on the sensory and mental effects of images on the recipient, and it characterizes elements that positively affect the perception of photography and are marketing-efficient. The conclusion of this section is about the current situation on social networks, where advertising photography is becoming increasingly popular. The practical part analyzes the impact of advertising photos of O2 Czech Republic a.s. on the Instagram social network and explores their development. The aim is to suggest procedures to improve communication on Instagram. In conclusion, the thesis focuses on the author's own experience with marketing photos and influence marketing.
Klíčová slova: photography; advertising; marketing; social networks; Instagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 2. 2018
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 14. 6. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64659/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: