Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017

Název práce: Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Autor(ka) práce: Kolář, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá politickým marketingem používaným v předvolebních kampaních. Cílem práce je analýza předvolební kampaně politického hnutí ANO 2011, rozbor použitých nástrojů politického marketingu a zhodnocení této kampaně. První kapitola je zaměřena na problematiku politického marketingu, jeho nástroje a odlišnosti od marketingu komerčního. Druhá kapitola práce se věnuje teorii komerčních komunikací. Je zde popsán proces plánování komunikačního procesu a rozebrány jednotlivé složky komunikačního mixu použitelné v politickém prostředí. Třetí kapitola představuje hnutí ANO, jeho představitele a program do parlamentních voleb 2017. Poslední kapitola práce se již zaměřuje na detailní analýzu komunikační strategie a využívané marketingové nástroje hnutím ANO v předvolební kampani 2017.
Klíčová slova: volební kampaň; Andrej Babiš; komunikační mix; hnutí ANO; politický marketing
Název práce: Political marketing in the Czech Republic on the example of a pre-election campaign in 2017
Autor(ka) práce: Kolář, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with political marketing used in pre-election campaigns. The aim of this thesis is to analyze the communication strategy of the ANO political movement 2011 in the pre-election campaign in 2017, to analyze the tools of political marketing and to evaluate this campaign. The first chapter focuses on the issue of political marketing, its tools and differences from commercial marketing. The second chapter deals with the theory of commercial communications in today's world. It describes the process of planning the communication process and individual components of the communication mix which can be used in political environment. The third chapter presents the ANO movement, its representatives and the 2017 parliamentary elections program. The last chapter of the thesis focuses on a detailed analysis of the communication strategy and the political marketing tools used by ANO movement in the pre-election campaign in 2017.
Klíčová slova: ANO movement; Andrej Babiš; communication mix; political marketing; election campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 9. 2017
Datum podání práce: 27. 4. 2018
Datum obhajoby: 30. 5. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62869/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: