Plánování procesů ve výrobní společnosti

Název práce: Plánování procesů ve výrobní společnosti
Autor(ka) práce: Rottenborn, Viktoria
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Hájek, Adam
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce, která je rozdělena do tří kapitol, je zjistit, jaké je vnímání efektivity ve firmě ze strany zaměstnanců, jaké činnosti nejčastěji způsobují zpoždění dodávek zákazníkovi a jak by se se zjištěnými skutečnostmi dalo pracovat. V první části je čtenář nejprve seznámen s důležitými pojmy souvisejícími s projektovým řízením firem, jako je definice projektu, dělení projektů, mapování procesů nebo jejich zlepšování. Ve druhé části jsou v teoretické rovině objasněny úlohy vybraných oddělení ve firmách, jako je obchodní či projektové oddělení, oddělení nákupu, plánování výroby a řízení kvality. Praktická část vychází z částí teoretických a je aplikována na firmu Faiveley Transport zabývající se produkcí komponent do železničního průmyslu. Jejím cílem je nejprve s použitím firemních materiálů objasnit proces od přijetí objednávky po její odeslání v rámci výše zmíněných odděleních a na konci práce je s využitím rozhovorů se zaměstnanci firmy a dotazníku rozeslaného mezi zaměstnance určeno, jak zaměstnanci vnímají efektivitu ve firmě a jaké příčiny zpoždění dodávek finálnímu zákazníkovi považují za nejčastější. Na závěr jsou navržena opatření vedoucí k odstranění činností způsobujících zpoždění odeslání produktů cílovému zákazníkovi a potažmo jeho nespokojenost.
Klíčová slova: Produkt; Spokojenost zákazníka; Podnikové procesy; Objednávka; Efektivita
Název práce: Process management in a manufacturing enterprise
Autor(ka) práce: Rottenborn, Viktoria
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Hájek, Adam
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis, which is divided into three chapters, is to find out what is the perception of efficiency in the company by employees, what activities most often cause the delay of deliveries to customers and how the facts could contribute to improvement. In the first part the reader is acquainted with the most important terminology related to project management of companies, such as definition of project, division of projects, process mapping, process improvement and others. In the second part the tasks of selected departments in companies such as the department of business, design department, purchasing department, production planning and quality management are explained on the theoretical level. The practical part builds on the theoretical part and is applied to the Faiveley Transport company involved in the production of components in the railway industry. Its aim is first to use the company materials to clarify the process from the receipt of the order until its dispatch within the aforementioned departments. At the end of the diploma thesis it is explained, using the interviews with the employees of the company and distributed surveys, how employees perceive the efficiency in the company and what are the most common causes of the delay of deliveries to the final customer. Finally, it suggests what measures could be implemented to eliminate the activities that delay the dispatch of products to the target customer and, consequently, his dissatisfaction.
Klíčová slova: Business Processes; Order; Product; Customer Satisfaction; Efficiency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2017
Datum podání práce: 26. 6. 2018
Datum obhajoby: 10. 9. 2018
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62878/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: