Marketingová komunikace značky MIXA

Název práce: Marketingová komunikace značky MIXA
Autor(ka) práce: Kolářová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Novotná, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomové práce se zabývá analýzou a zhodnocením současné marketingové komunikace značky Mixa na českém trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na jednotlivé části komunikačního mixu. Následuje představení společnosti L’Oréal a jejích čtyř divizí. Práce se v praktické části dále věnuje popisu trhu spotřební kosmetiky, přičemž se detailněji věnuje vývoji na trhu spotřební pleťové kosmetiky. V práci se také seznamujeme se značkou Mixa, jejím portfoliem, historií na českém trhu a analyzujeme její marketingovou komunikaci. Poslední část práce je určena dotazníkovému šetření a jeho vyhodnocení. Na základě provedené analýzy a výsledků dotazníku jsou navržena doporučení pro zlepšení budoucí komunikační strategie.
Klíčová slova: Mixa; Marketingová komunikace; L'Oréal; Komunikační mix
Název práce: Marketing communication of brand Mixa
Autor(ka) práce: Kolářová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Novotná, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis is to analyze and evaluate current marketing communication of a brand Mixa in the Czech Republic. The first part briefly explains basic terms connected with marketing communication and communication mix. Thesis also covers inroduction of company L’Oréal and four different divisions. The next part is focused on description of cosmetic mass-market, especially on skin care mass-market. Thesis then intoduces the brand Mixa, its portfolio, history on the Czech market and we analyze its marketing communication. The last part is dedicated to the questionnaire survey and its evaluation. Based on the analysis and results of the questionnaire, we suggest recommendations for improving the future communication strategy.
Klíčová slova: Marketing communication; Mixa; Communication mix; L'Oréal

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2018
Datum podání práce: 22. 4. 2019
Datum obhajoby: 27. 5. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64807/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: