Analýza a komparace marketingové strategie v profesionálním a amatérském sportovním prostředí

Název práce: Analýza a komparace marketingové strategie v profesionálním a amatérském sportovním prostředí
Autor(ka) práce: Volák, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Blábolil, Rudolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast sportovního marketingu - konkrétně na analýzu a komparaci marketingových strategií profesionálního hokejového klubu HC Sparta Praha a amatérského florbalového klubu Tatranu Střešovice. V úvodních kapitolách práce je definován pojem sport, jeho funkce, dále termín sportovní marketing a následně jsou představeny jednotlivé formy marketingové komunikace a sponzoringu. V praktické části jsou nejprve prezentovány a analyzovány marketingové strategie obou klubů, které jsou následně v závěrečné kapitole pomocí dat z dotazníkového šetření porovnány. Na základě těchto výstupů jsou v závěru navrženy kroky pro zefektivnění a zkvalitnění marketingové strategie především florbalového Tatranu Střešovice.
Klíčová slova: sponzoring ; sport; marketing
Název práce: Analysis and comparison of marketing strategy in professional and amateur sport environment
Autor(ka) práce: Volák, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Blábolil, Rudolf
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on area of sports marketing - specifically analysis and comparison of marketing strategy in professional hockey club HC Sparta Praha and amateur floorball club Tatran Střešovice. Terms such as sport, its functions and sport marketing are defined in the opening chapters being followed by presenting all the types of marketing communication and sponshorship approaches. Marketing strategies of both clubs are then presented, analyzed and compared while using data collected via marketing survey. Final suggestions for improving marketing strategy of Tatran Střešovice are made based on the previous analysis.
Klíčová slova: sport; marketing; sponsorship

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66669/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: