Význam kamenných prodejen ve vývoji specializovaného bežeckého prodejce

Název práce: The importance of brick and mortar stores in the development of specialized running e-commerce
Autor(ka) práce: Kopková, Ivana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Poštulka, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
E-commerce is increasing rapidly, and the shopping behaviour of customers is changing. During the last years, the popularity of running among Czechs has increased significantly. This master’s thesis aims to investigate the purpose and find the best use of the brick and mortar store for the selected specialized running e commerce retailer. Secondary aim is to understand the shopping behaviour of runners in the Czech Republic and their attitude to brick and mortar store with running equipment. On top of that, author aims to analyse the current state of the sportswear market both in the Czech Republic and worldwide. The analyses of collected data from the researches reveal the importance of having brick and mortar store in the case of the specialized e-commerce retailer and the recommendations are given to selected e-commerce retailer.
Klíčová slova: omnichannel; e-commerce; brick and mortar store
Název práce: Význam kamenných prodejen ve vývoji specializovaného bežeckého prodejce
Autor(ka) práce: Kopková, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Poštulka, Jan
Jazyk práce: English
Abstrakt:
S rychlým růstem e-commerce se zároveň mění nákupní chování zákazníků. Fenomén a popularita běhání se mezi Čechy se v posledních letech velice rychle rozrůstá. Tato diplomová práce si klade za cíl prozkoumat účel a najít nejlepší využití kamenného obchodu pro vybraného specializovaného internetového prodejce s běžeckým vybavením. Vedlejším cílem je zjistit nákupní chování běžců v České republice a jejich postoj ke specializovaným kamenným prodejnám běžeckého vybavení. Autor také analyzuje současný stav trhu se sportovním vybavením ve světe i v České republice. Analýzy shromážděných dat z výzkumů ukazují, že v případě prodeje běžeckého vybavení je pro internetové prodejce a jejich expanzi důležité mít kamenné prodejny. V závěru práce jsou vybranému prodejci dána doporučení pro efektivní využití této prodejny společně se strategií omnichannelu.
Klíčová slova: e-commerce; kamenné obchody; omnichannel

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 11. 2018
Datum podání práce: 10. 5. 2019
Datum obhajoby: 7. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67665/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: