Marketingová analýza a strategie zámku Kačina

Název práce: Marketingová analýza a strategie zámku Kačina
Autor(ka) práce: Pažúrová, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing a strategii národní kulturní památky zámku Kačina. Cílem práce je na základě výzkumu návštěvníků identifikovat klíčové návštěvnické segmenty a vytvořit pro zámek Kačina relevantní marketingovou strategii. Úvodní část práce poskytuje náhled na teoretická východiska marketingu kulturních památek a na předpoklady tvorby marketingové strategie. V metodické části jsou prostřednictvím dotazníkového šetření a neřízeného rozhovoru zkoumáni návštěvníci zámku Kačina a sestaveny jednotlivé segmenty. Praktická část práce pak na základě provedené situační analýzy zdůrazňuje klíčové body, jimž je třeba věnovat pozornost. V návaznosti na toto je sestavena marketingová strategie kulturní památky, včetně konkrétních nástrojů marketingového mixu a plánu realizace.
Klíčová slova: návštěvník; kulturní památka; marketingová analýza; strategie; zámek Kačina
Název práce: Marketing analysis and strategy of Chateau Kačina
Autor(ka) práce: Pažúrová, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master Thesis focuses primarily on marketing and related strategy of the National Cultural Monument Chateau Kačina. The goal of the thesis is to identify key visitor segments based on a survey conducted for purposes of the thesis, and to define the relevant marketing strategy of the Chateau Kačina. The initial part of the thesis contains theoretical overview of cultural marketing and focuses on the process of marketing strategy definition. The middle part of the thesis provides insight into the visitor segmentation using the survey and unstructured interview. The last part of the thesis highlights the key points of focus, which were defined based on situational analysis. As a following activity a marketing strategy of the cultural monument Chateau Kačina was defined including specific marketing mix tools and implementation timeline.
Klíčová slova: strategy; Chateau Kačina; cultural monument; visitor; marketing analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 7. 2018
Datum podání práce: 14. 5. 2019
Datum obhajoby: 18. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66370/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: