Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas

Název práce: Komparace marketingové komunikace televizních pořadů StarDance a Tvoje tvář má známý hlas
Autor(ka) práce: Linhartová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je popsat současný způsob marketingové komunikace televizních pořadů, prostřednictvím komparace dvou formátově srovnatelných projektů – StarDance a Tvoje tvář má známý hlas vysílaných na dvou odlišných médiích. Práce se také zabývá tím, zda souběžné vysílání pořadů mělo nějaký vliv na jejich propagaci nebo zda se liší komunikace pořadů v závislosti na typu média. Poslední kapitola praktické části je následně věnovaná marketingové komunikaci prostřednictvím sociálních sítí. Teoretická část definuje základní marketingové pojmy a popisuje principy a specifika komunikace mediálních společností, konkrétně tedy televizí.
Klíčová slova: marketingový mix; marketingová komunikace; televizní marketing; self-promotion; televizní pořad; sociální sítě; Art marketing; Facebook; Instagram
Název práce: A comparison of marketing communications of television program StarDance and Your Face Sounds Familiar
Autor(ka) práce: Linhartová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Kubaš, Mario
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to describe current marketing communications methods of television programs of individual media, based on the comparison of two similar projects - StarDance and Your Face Sounds Familiar. The work also deals with whether the simultaneous broadcasting of programs has had any influence on their promotion or whether communication of programs varies depending on media type. The last chapter of practical part is concentrated on the marketing communication through social network. The theoretical part defines basic marketing terms and describes the principles and specifics of communication of media companies, namely television.
Klíčová slova: marketing communication; television marketing; self-promotion; TV show; social networking; Facebook; Instagram; marketing mix; Art marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2018
Datum podání práce: 15. 5. 2019
Datum obhajoby: 18. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68166/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: