Zřízení a propagace webu na prodej obrázků

Název práce: Establishing and promoting a site for image sales
Autor(ka) práce: Homoláčová, Jindřiška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Topolová, Ivana
Oponenti práce: Kubálková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
AbstractThe bachelor thesis deals with marketing strategy for selling children's pictures and promoting the web on the Internet.The aim of the bachelor thesis is to create a guide to creating a website and propose a way of its promotion, evaluate and propose improvements and further evaluate the business (non-profit) intention. The goal of the site is not to generate profit (in the first phase) but to raise awareness about it. Achieve traffic and offer images for sale based on the results (second phase).The partial goal is to describe how the site was created, to calculate the cost of its implementation, promotion and marketing strategies, including website traffic.
Klíčová slova: promotion; SWOT analysis; marketing mix; painting; marketing; SEO; drawing animals; business; pencil drawing; children's paintings
Název práce: Zřízení a propagace webu na prodej obrázků
Autor(ka) práce: Homoláčová, Jindřiška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Topolová, Ivana
Oponenti práce: Kubálková, Markéta
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Abstrakt Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií na prodej dětských obrázků a propagaci webu na internetu. Cíl bakalářské práce je vytvořit návod na vytvoření webu a navrhnout způsob jeho propagace, zhodnotit a navrhnout vylepšení a dále zhodnotiti podnikatelský (neziskový) záměr. Cílem webu není generovat zisk (v první fázi), ale zvýšit povědomí o něm. Dosáhnout nějaké návštěvnosti a podle zjištěných výsledků nabízet obrázky k prodeji (druhá fáze). Dílčím cílem je popis, jak byl web vytvořen, spočítat náklady na jeho realizaci, propagaci a marketingové strategie včetně vyhodnocení návštěvnosti webové stránky.
Klíčová slova: dětská tvorba; Propagace; Marketing; SWOT analýza; Marketingový mix; SEO; Obchod; Kreslení tužkou; kreslení zvířat; malování

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2018
Datum podání práce: 28. 6. 2019
Datum obhajoby: 11. 9. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66996/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: