Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží

Název práce: Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
Autor(ka) práce: Kostenko, Aidana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zanalyzovat vývoj a rozdíly masmediální komunikace řetězců drogistického zboží v letech 2010–2018. Analýza masmediální komunikace je provedena na českém televizním trhu. Na základě provedené literární rešerše jsou v teoretické části shrnuty poznatky z oblasti reklamy, televizní reklamy a trhu drogistických řetězců. Další část práce se věnuje metodice výzkumu. Zde jsou představena použitá data a použité metody. Také jsou zde uvedeny limitace provedeného výzkumu. V praktické části jsou postupně zodpovězeny jednotlivé výzkumné otázky týkající se vývoje mas-mediální komunikace řetězců drogistického zboží a zjištění závislosti mezi tržbami drogistických řetězců a počtem odvysílaných televizních reklamních spotů. V závěru práce jsou shrnuty výsledky analýzy.
Klíčová slova: Drogistické řetězce; masmediální komunikace; reklama; televize
Název práce: Quantitative analysis of television advertising of drugstore chains
Autor(ka) práce: Kostenko, Aidana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Váchová, Lucie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is an analysis of the development and changes of the mass media communication of the drugstore chains at the time period 2010-2018. Mass media communication analysis has been performed on the Czech television market. The theoretical part summarizes the knowledge in the field of advertising, television advertising and the market of drugstore chains. The following part of the thesis is devoted to the methodology of the research. The data and methods which are used in the work are presented here as well as the limitations of the performed research. The practical part offers answers to each question that are used in the research, covering the topics of the development of the mass media communication of the drugstore chains and the detection of the dependency between revenues of the drugstore chains and the number of broadcasted TV advertisements. In conclusion, the results are summarized and analysed.
Klíčová slova: mass media communication; advertising; Drugstore chains; TV

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 1. 2019
Datum podání práce: 19. 12. 2019
Datum obhajoby: 30. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68277/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: