Srovnávací reklama

Název práce: Srovnávací reklama
Autor(ka) práce: Ježková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hejda, Jan
Oponenti práce: Šimůnek, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce vymezuje základní pojmosloví týkající se nekalosoutěžního jednání se zaměře-ním na srovnávací reklamu. Jednotlivé pojmy jsou v analytické části vysvětleny a zároveň doplněny příklady. Práce na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu posuzuje vliv reklamy na spotřebitele a zároveň vymezuje, jak se liší její působení na zástupce jednotlivých generací.
Klíčová slova: Srovnávací reklama; Reklama; Nekalá soutěž
Název práce: Comparative Advertising
Autor(ka) práce: Ježková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hejda, Jan
Oponenti práce: Šimůnek, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis defines the basic terminology concerning unfair competition with a focus on comparative advertising. The individual terms are explained in the analytical part and examples are added. Based on qualitative and quantitative research, the work assesses the impact of advertising on consumers and at the same time defines how its impact on representatives of individual generations differs.
Klíčová slova: Comparative advertising; Advertising; Unfair competition

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2017
Datum podání práce: 20. 12. 2019
Datum obhajoby: 29. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61312/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: