Možnosti retro marketingu z hlediska rozvoje značky

Název práce: Možnosti retro marketingu z hlediska rozvoje značky
Autor(ka) práce: Procházka, Oliver
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vaverka, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je zjistit, jak může retro marketing (nostalgický marketing) jako forma marketingové komunikace dát impuls zákazníkovi vrátit se ke značce, vyvolat v něm nostalgii a touhu po produktu. Dalším cílem je doporučení pro další orientaci ve využití retro marketingu společností Lidl. V teoretické části se práce zabývá výkladem pojmu retro marketing, nostalgií a sílou značky. V praktické části se práce zabývá obsahem letáků společnosti Lidl a jejím retro týdnem, kde společnost aktivně využívá prvky retro marketingu. Zároveň obsahuje kvantitativní výzkum spotřebitelů.
Klíčová slova: marketing; síla značky; retro; nostalgie
Název práce: Retro marketing opportunities in terms of brand development
Autor(ka) práce: Procházka, Oliver
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vaverka, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to find out how retro marketing (nostalgic marketing) as a form of marketing communication can give the customer an impulse to return to the brand, evoke nostalgia and the desire for the product. Another goal is a recommendation for further orientation in the use of Lidl retro marketing. The theoretical part deals with the interpretation of the term retro marketing, nostalgia and brand strength. The practical part deals with the content of leaflets Lidl and its retro week, where they actively use elements of retro marketing. It also includes quantitative consumer research.
Klíčová slova: retro; nostalgia; brand strength; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 1. 2020
Datum podání práce: 10. 5. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72213/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: