Muži a ženy v reklamě

Název práce: Muži a ženy v reklamě
Autor(ka) práce: Juráň, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koplíková, Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá zobrazením mužů a žen v reklamě, jejich stereotypizací, symbolikou, genderem. V první části lehce nastiňuje základní teoretické poznatky, týkající se tohoto problému. Cílem této diplomové práce je podat analýzu a zhodnocení výsledků dosažených při elektronickém dotazování na téma zobrazení mužů a žen v reklamě a také zhodnocení obsahové analýzy televizních reklam z hlediska vyobrazení mužů a žen v reklamách.
Klíčová slova: Gender; Muži a ženy v reklamě; Dotazování
Název práce: Men and women in advertisement
Autor(ka) práce: Juráň, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Koplíková, Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This study/essay is engaged in display of men and women in advertisement, common stereotypes, symbolism, genders. Slightly describing essential theory and knowledge of this problem in the first chapter. The aim of this dissertation is analysis and evaluation of results acquired by electronic interviews on the topic of displaying men and women in advertisement and also summarized content analysis of tv commercials in light of picturing/portraying men and women in advertisement.
Klíčová slova: Men and women in commercial; Questioning; Gender

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 4. 2008
Datum podání práce: 31. 1. 2009
Datum obhajoby: 4. 2. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/14099/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: