Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch

Název práce: Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Autor(ka) práce: Hiller, Eduard
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zjistit vhodné využití sociální sítě instagram v odvětví cestovního ruchu. Identifikovat využití instagramu v rámci marketingového mixu a určit vhodné a efektivní způsoby komunikace na této síti. Na základě výzkumu jednotlivých uživatelů a rozhovorů s experty, vyhodnotit dů-ležitost pro spotřebitele a společnosti v odvětví cestovního ruchu. Praktická část práce se zakládá na analýze stávající komunikace vybraných profilů formou obsahové analýzy. V rámci komplexního pojetí, byla zvolena metoda focus group a rozhovoru s experty. Výsledkem této práce je vysvětlení fungování instagramu pro společnosti v oblasti cestovního ruchu. Dále vhodná doporučení k správnému využívání sociální sítě instagram k vytváření přidané hodnoty a podpory pro odvětví cestovního ruchu.
Klíčová slova: sociální sítě; Cestovní ruch; marketingová komunikace; Instagram
Název práce: Marketing on social media with focused on tourism
Autor(ka) práce: Hiller, Eduard
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Musil, Martin
Oponenti práce: Závodná, Lucie Sára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to determine the appropriate use of the social network instagram in the tourism industry. Identify the use of instagram in the marketing mix and determine appropriate and effective ways of communication on this network. Based on research by individual users and interviews with experts, evaluate the importance for consumers and companies in the tourism industry. The practical part of the work is based on the analysis of the existing communication of selected profiles in the form of content analysis. Within the comprehensive concept, the method of focus group and interview with experts was chosen. The result of this work is an explanation of the operation of the in-stagram for companies in the field of tourism. Furthermore, appropriate recommendations for the proper use of the social network instagram to create added value and support for the tourism industry.
Klíčová slova: marketing communication; Tourism; socia networks; Instagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 2. 2018
Datum podání práce: 17. 12. 2021
Datum obhajoby: 25. 8. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64932/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: