Marketing ve veřejných službách - SMART Prague

Název práce: Marketing vo verejných službách – SMART Prague
Autor(ka) práce: Lazoríková, Slavomíra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingu vo verejných službách. Cieľom práce je na príklade koncepcie Smart Prague, ktorá zastrešuje inovatívne verejné služby poskytované v Prahe, zanalyzovať súčasnú marketingovú komunikáciu a prostredníctvom tejto analýzy a primárnych dát získaných z dotazníkového šetrenia navrhnúť odporúčania na zlepšenie komunikačnej stratégie koncepcie. Výstupom práce je práve množina odporúčaní, ako komunikáciu zlepšiť.
Klíčová slova: Marketing; Verejné služby; Smart Prague
Název práce: Marketing ve veřejných službách - SMART Prague
Autor(ka) práce: Lazoríková, Slavomíra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve veřejných službách. Cílem práce je na příkladu koncepce Smart Prague, která zastřešuje inovativní veřejné služby poskytované v Praze, zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci a prostřednictvím této analýzy a primárních dat získaných z dotazníkového šetření navrhnout doporučení ke zlepšení komunikační strategie koncepce. Výstupem práce je právě množina doporučení, jak komunikaci zlepšit.
Klíčová slova: Veřejné služby; Marketing; Smart Prague
Název práce: Marketing in public services - Smart Prague
Autor(ka) práce: Lazoríková, Slavomíra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the issue of marketing in the sector of public services. The aim of the work is to analyze the current marketing communication on the example of the Smart Prague concept, which covers innovative public services provided in Prague, and through this analysis and primary data obtained from the questionnaire survey to propose recommendations to improve its communication strategy. The output of the work is a set of recommendations on how to improve marketing communication of the concept.
Klíčová slova: Public services; Marketing; Smart Prague

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 2. 2020
Datum podání práce: 16. 10. 2020
Datum obhajoby: 19. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72652/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: