Marketingové strategie nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair

Název práce: Marketingové strategie nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair
Autor(ka) práce: Hořejší, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových strategií nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair. V teoretické části se práce věnuje sektoru letecké dopravy a charakteristice nízkonákladových dopravců. Dále se teoretická část zabývá vysvětlením základních marketingových pojmů, nástrojů a strategií. V praktické části jsou představeny analyzované společnosti, jejich marketingový mix a je provedena analýza SWOT. Následně je popsána komparace zkoumaných společností včetně prezentace návrhů a doporučení na zlepšení.
Klíčová slova: Marketing; Nízkonákladové letecké společnosti; EasyJet; Ryanair; Marketingový mix; SWOT analýza
Název práce: Marketing strategies of low-cost airlines EasyJet and Ryanair
Autor(ka) práce: Hořejší, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing strategies of low-cost airlines EasyJet and Ryanair. Theoretical part illustrates the current situation in the airline industry and characterises low-cost carriers. Furthermore, the theoretical part involves fundamental marketing terms, instruments, and strategies. The analytical part presents chosen airlines and their marketing mix and SWOT analysis. Then, the comparison of both analysed companies is described, including suggestions and improvements for future successful developments.
Klíčová slova: Marketing mix; Marketing; SWOT analysis; Low-cost airlines; EasyJet; Ryanair

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 1. 2020
Datum podání práce: 18. 11. 2020
Datum obhajoby: 19. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72167/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: