Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music

Název práce: Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Autor(ka) práce: Pluhařová, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrhy na zlepšení marketingové strategie hudební streamovací služby Apple Music, jejichž záměrem je zvýšení povědomí o této službě v České republice a navýšení jejího podílu na českém trhu. Teoretická část se zabývá definováním základních marketingových konceptů jako je marketingová strategie, marketingový výzkum a marketingový mix. Praktická část se věnuje trhu hudebních streamovacích služeb, službě Apple Music a také jejímu hlavnímu konkurentovi Spotify. Pro zkoumání těchto služeb byly v praktické části použity metody SWOT, komparace a dotazníkové šetření. Závěrečná část představuje konkrétní návrhy na zlepšení marketingové strategie služby Apple Music.
Klíčová slova: SWOT analýza; Marketingový mix; Marketingová strategie; Marketingový výzkum; Hudební streamovací služba; Apple Music; Spotify
Název práce: Marketing strategy of music streaming service Apple Music
Autor(ka) práce: Pluhařová, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mokrejšová, Veronika
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this bachelor thesis is the create proposals for improvement of the marketing strategy of music streaming service Apple Music. The aim of these proposals is to increase the awareness of this service and its market share in the Czech Republic. The theoretical part defines marketing concepts such as marketing strategy, marketing research, and marketing mix. The practical part explores the industry of music streaming services, Apple Music, and its main competitor Spotify. For practical analysis have been used SWOT analysis, comparison, and survey. The concluding part presents proposals for improving the marketing strategy of Apple Music.
Klíčová slova: Marketing strategy; Marketing research; Marketing mix; SWOT analysis; Music streaming service; Apple Music; Spotify

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 1. 2020
Datum podání práce: 27. 11. 2020
Datum obhajoby: 19. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72157/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: