Důvěryhodnost Instagram influencerů

Název práce: Důvěryhodnost Instagram influencerů
Autor(ka) práce: Kopyeva, Kristina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá faktory ovlivňujícími důvěryhodnost Instagram influencerů. Práce si klade za cíl popsat, jaké faktory ovlivňují důvěru spotřebitele vůči influencerům, a navrhnout model důvěryhodného Instagram influencera. Dílčím cílem je zjistit, jak lze lépe využít Instagram pro budování důvěry, a jaké konkrétní nástroje, které je možné použít v rámci Instagramu, by měl influencer využívat. Výzkum byl proveden pomocí individuálních hloubkových polostrukturovaných rozhovorů s respondenty ve věku od 18 do 34 let, kteří aktivně používají Instagram. Díky výzkumu bylo popsáno 47 charakteristik důvěryhodného influencera, které byly následně seskupené do čtyř obecnějších faktorů – osobnost, obsah, reklama a použití nástrojů Instagramu.
Klíčová slova: Influencer marketing; Kvalitativní výzkum; Marketing
Název práce: Trustworthiness of Instagram influencers
Autor(ka) práce: Kopyeva, Kristina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with factors affecting the trustworthiness of Instagram influencers. The work aims to describe what factors affect consumer confidence in influencers, and to propose a model of a trusted Instagram influencer. The partial goal is to find out how Instagram can be better used for building trust, and what specific tools that can be used by Influencer within Instagram. The research was conducted using individual in-depth semi-structured interviews with respondents aged 18 to 34 who are actively using Instagram on a daily basis. Thanks to the research, 47 characteristics of a trustworthy influencer were described, which were then grouped into four more general factors - personality, content, advertising and the use of Instagram tools.
Klíčová slova: influencer marketing; qualitative research; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 10. 2019
Datum podání práce: 2. 12. 2020
Datum obhajoby: 3. 2. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71474/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: