Spotřební chování v oblasti zdravé výživy se zaměřením na zákazníky společnosti Country Life

Název práce: Spotřební chování v oblasti zdravé výživy se zaměřením na zákazníky společnosti Country Life
Autor(ka) práce: Peslová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Závěrečná práce blíže nahlíží na spotřební chování zákazníků společnosti Country Life a s tím i definuje faktory ovlivňujících nákupní chování. Důležitou částí práce je vysvětlení celého nákupního procesu a závěrečné vytvoření typického profilu spotřebitele. Pro porozumění spotřebitelových důvodů k nákupu v obchodech Country Life je nutné blíže poznat problematiku biopotravin, ekologického zemědělství a udržitelného rozvoje, a to z důvodu možnosti nákupu jak biopotravin, tak přírodní kosmetiky či ekologické drogerie. V práci je zohledněna situace související s Covid-19 a s ní i možné překážky a změny ve spotřebitelově typickém kupním chování.
Klíčová slova: udržitelný rozvoj; ekologicky šetrné výrobky; biopotraviny; zdravá výživa; zdravý životní styl; spotřební chování
Název práce: Consumer behavior in a field of healthy nutrition with respect to customers of Country Life
Autor(ka) práce: Peslová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Čermáková, Elvíra
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The final work takes a closer look at the consumer behavior of Country Life's customers and thus defines the factors influencing shopping behavior. An important part of the work is the explanation of the entire purchasing process and the final creation of a typical consumer profile. To understand the consumer reasons for shopping at Country Life stores, it is necessary to get to know the issues of organic food, organic farming and sustainable development, due to the possibility of buying both organic food and natural cosmetics or environment-friendly drugstores. The work takes into account the situation related to Covid-19 and with it possible obstacles and changes in consumer-typical purchasing behavior.
Klíčová slova: healthy nutrition; organic food; environment-friendly drugstores; consumer behavior; healthy lifestyle; sustainable development

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2020
Datum podání práce: 4. 12. 2020
Datum obhajoby: 19. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72620/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: