Biopotraviny v retailových řetězcích

Název práce: Biopotraviny v retailových řetězcích
Autor(ka) práce: Pavlíčková, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Produkce biopotravin představuje šetrnější přístup k životnímu prostředí a mimo jiné má pozitivní vliv na zachování biodiverzity. Tato bakalářská práce se zabývá problematikou biopotravin v retailových řetězcích na českém trhu. Hlavním cílem práce je zhodnotit nabídku biopotravin na českém trhu v online prostředí a provést cenové srovnání. K dílčím cílům se řadí vyhodnocení postoje spotřebitelů k biopotravinám se zaměřením na věkovou kategorii 18 až 30 let. K dosažení cíle bakalářské práce je využita metoda komparace a dotazování. Na základě výsledků dat z výzkumu jsou navržena doporučení pro maloobchodní řetězce na trhu s biopotravinami.
Klíčová slova: Biopotraviny; Ekologické zemědělství; Retail
Název práce: Organic food in retail chains
Autor(ka) práce: Pavlíčková, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The production of organic food represents an environment-friendly approach. Among other things, organic food has a positive impact on biodiversity preservation. This bachelor thesis concentrates on organic food in retail chains on the Czech market. The main aim of the thesis is to evaluate a range of organic food offered by online stores in the Czech Republic and to execute price comparison. The secondary aim is to appraise a consumer’s attitude towards organic food with the focus on the age group from 18 to 30 years. To fulfil the aim of the thesis, the method of comparison and questioning is used. On the basis of results from research, the recommendations are proposed.
Klíčová slova: Organic farming; Retail; Organic food

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 2. 2020
Datum podání práce: 4. 12. 2020
Datum obhajoby: 20. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72604/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: