Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s

Název práce: Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s
Autor(ka) práce: Češková, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Erbenová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.
Klíčová slova: služby; Word of Mouth; reklama; marketingová komunikace; Škoda Service; komunikační mix; Škoda Auto
Název práce: Marketing communication of ŠKODA AUTO a.s
Autor(ka) práce: Češková, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Erbenová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Škoda Auto is one of the most important companies in the Czech Republic. The company not only sells cars, but also provides services, sells Škoda Genuine Parts and Škoda Genuine Accessories. Customers know services as Škoda Service. All these aftersales activities are integral part of the brand. Master thesis put emphasis on external communication of Škoda Service. Master thesis describes external communication and proposes new communication methods.
Klíčová slova: advertising; communication mix; marketing communication; Škoda Service; Škoda Auto; services; Word of Mouth

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2008
Datum podání práce: 1. 2. 2009
Datum obhajoby: 26. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16105/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: