Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations

Název práce: Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
Autor(ka) práce: Ottová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Šebek, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá budováním dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations. Hlavním cílem je vytvoření vhodné strategie pro Českou republiku na základě konkrétních příkladů PR kampaní ze zahraničí ve vybraných oblastech cestovního ruchu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy potřebné k pochopení tématu a aplikovány v praktické části. Práce se zabývá analýzou konkrétních kampaní a na základě zhodnocení a identifikování prvků. Následně je proveden kvantitativní výzkum. Na základě všech poznatků je vytvořena strategie pro destinaci Krušné hory.
Klíčová slova: Marketing; Destinace turismu; Public relations; PR kampaně; Marketingová strategie; Analýza destinace; Dotazníkové šetření
Název práce: Building a good destination brand with Public Relations tools
Autor(ka) práce: Ottová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Šebek, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with building a good destination brand with Public Relations tools. The aim of the work is create a suitable strategy for the Czech republic based on specific PR campaign from abroad in selected tourism areas. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part explains the basic concepts needed to understand the topic and applied in the practical part. The work creates analysis of specific selected PRcampaigns and based on the evaluation and identification of elements, a strategy for the destination of the Ore Mountains is created
Klíčová slova: Tourism destination; Marketing; Public Relations; Strategy; Analysis of the destination

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2019
Datum podání práce: 4. 12. 2020
Datum obhajoby: 21. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70568/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: