Analýza nabídky sportovních kurzů VŠE a jejich propagace

Název práce: Analýza nabídky sportovních kurzů VŠE a jejich propagace
Autor(ka) práce: Babincová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubálek, Tomáš
Oponenti práce: Kubálková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je navrhnout způsoby na zlepšení komunikační a propagační strategie pro nabízené sportovní kurzy VŠE včetně vytvoření několika vlastních návrhů propagačních materiálů. Cíle bude dosaženo prostřednictvím podrobné analýzy komunikační strategie a za pomoci vlastního dotazníkového šetření, které provedu mezi studenty a absolventy VŠE. Teoretická část je zaměřena na význam a definici marketingu a charakteristiku pojmů marketingový výzkum, SWOT analýza, komunikační mix. Jejím obsahem jsou také různé druhy marketingové komunikace a tvorba a design propagačních dokumentů a reklamních textů. Praktická část obsahuje analýzu nabídky sportovních kurzů VŠE, komunikační strategie a komunikačního mixu CTVS, jeho SWOT analýzu a také analýzu konkurenčních univerzit konkrétně jejich nabídky sportovních kurzů a komunikační strategie se zaměřením na digitální a online komunikaci včetně vzájemného srovnání s VŠE. V závěru práce je vyhodnocen marketingový výzkum, který byl proveden autorkou mezi studenty a absolventy VŠE. Na základě výsledků výzkumu jsou navrženy vlastní nápady na zlepšení komunikační a propagační strategie CTVS včetně vlastních návrhů propagačních materiálů.
Klíčová slova: Marketingový výzkum; Propagační materiály; Marketingová komunikace; Vysoká škola ekonomická v Praze; Propagace; Centrum tělesné výchovy a sportu; CTVS VŠE; Sportovní kurzy; Komunikační strategie; Komunikační mix
Název práce: Analysis of the offer of VŠE sport courses and their promotion
Autor(ka) práce: Babincová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubálek, Tomáš
Oponenti práce: Kubálková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis is to suggest methods for improvement the communication and promotional strategy for the offered sport courses of the Prague University of Economics and Business, including the creation of own proposals for promotional documents. The goal will be achieved through a detailed analysis of the communication strategy and with help of own marketing research. The theoretical part is focused on defining terms as marketing research, SWOT analysis and communication mix. It is also focused on various types of marketing communication and the creation and design of promotional documents and advertising texts. The practical part contains an analysis of the offer of VŠE sport courses, analysis of communication strategy and communication mix of CTVS, its SWOT analysis and also an analysis of competitive universities, specifically their offer of sport courses and communication strategy with focus on digital and online communication. At the end of the thesis is evaluated the marketing research, which was made by the author among the students and graduates of the University of Economics. Based on the research results, own ideas for improvement the communication and promotional strategy of CTVS are proposed, including own proposals for promotional documents.
Klíčová slova: Marketing communication; Prague University of Economics and Business; Marketing research; Promotion; Communication strategy; Center for Physical Education and Sport; Sport courses; Communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 7. 2019
Datum podání práce: 4. 12. 2020
Datum obhajoby: 19. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70224/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: