Ocenění společnosti Plastcom, spol. s r.o

Název práce: Ocenění společnosti Plastcom, spol. s r.o
Autor(ka) práce: Húska, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Rosecká, Nikola
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je odhad tržnej hodnoty spoločnosti Plastcom, spol. s r.o, ktorá podniká v oblasti výroby a chemického spracovania plastov. V prvej časti je čitateľ oboznámený s teoretickými základmi ocenenia podniku, nutnými pre pochopenie praktickej časti, kde je vypracovaná finančná a strategická analýza s finančným plánom a následne pomocou metód DCF a tržných multiplikátorov odhadnutá výsledná tržná hodnota podniku.
Klíčová slova: tržné multiplikátory; finančný plán; DCF; Ocenenie
Název práce: Ocenění společnosti Plastcom, spol. s r.o
Autor(ka) práce: Húska, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Rosecká, Nikola
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je odhad tržní hodnoty společnosti Plastcom, spol. s r.o, která podniká v oblasti výroby a chemického zpracování plastů. V první části se práce věnuje teoretickým základům ocenění podniku, které jsou následně využity v praktické části. Ta se konkrétně skládá z finanční a strategické analýzy, generátorů hodnoty, sestavení finančního plánu a závěrečného ocenění pomocí metod DCF a tržních multiplikátorů.
Klíčová slova: DCF; Tržní multiplikátory ; Finanční plán; Ocenení
Název práce: Valuation of Plastcom, spol. s r.o
Autor(ka) práce: Húska, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štamfestová, Petra
Oponenti práce: Rosecká, Nikola
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the work is to estimate the market value of the company Plastcom, spol. s r.o, which operates in the field of production and chemical processing of plastics. In the first part, the reader is acquainted with the theoretical founda-tions of company valuation, necessary for understanding the practical part, where a financial and strategic analysis is prepared with a financial plan and then using DCF methods and market multipliers to estimate the resulting mar-ket value of the company.
Klíčová slova: Valuation; DCF; market multipliers; financial plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2019
Datum podání práce: 15. 12. 2020
Datum obhajoby: 2. 2. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71433/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: