Návrh scénářů expanze na dva vybrané e-commerce trhy

Název práce: Návrh scénářů expanze na dva vybrané e-commerce trhy
Autor(ka) práce: Doan Duy, Tuan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Kapošváry, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Oblast e-commerce je velmi dynmickým odvětvím s mnoha přelívajícími se pozitivními externalitami do mnoha oborů. Pomáhají je inovovat nebo motivovat lidi ke změně nákupních chování jako například nakupovat více na internetu než-li v kamenných pobočkách nebo nakupovat ze zahraničních trhů namísto domácích. Cílem práce je poskytnout vybrané české firmě nástroje a podklady k efektivnímu rozhodnutí o výběru zahraničního trhu k expanzi. Pro dosáhnutí cíle práce vybrat výhodnější variantu byly zvoleny metody vícekriteriálního ohodnocení variant. Po dílčích ohodnocení zvolených dvou variant expanze byly stanoveny celkové ohodnocení, z kterých vyšel finální výsledek pro rozhodnutí.
Klíčová slova: e-commerce; marketplace; vendor
Název práce: Selection of a foreign market for the start of sales of a Czech brand in crossborder e-commerce
Autor(ka) práce: Doan Duy, Tuan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Kapošváry, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The field of e-commerce is a very dynamic industry with many positive externalities spilling over into many fields. They help them innovate or motivate people to change their shopping behaviors, such as shopping more online than in brick-and-mortar branches or shopping from foreign markets instead of domestic ones. The aim of the thesis is to provide a selected Czech company with tools and materials for an effective decision on the selection of a foreign market for expansion. To achieve the aim of the work to choose a more advantageous variant, methods of multicriteria evaluation of variants were chosen. After partial evaluations of the selected two expansion variants, the overall evaluations were determined, from which the final result for the decision was derived.
Klíčová slova: e-commerce; marketplace; vendor

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2020
Datum podání práce: 17. 12. 2020
Datum obhajoby: 3. 2. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74255/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: