Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam

Název práce: Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Autor(ka) práce: Špliňo, Patrik
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Pimenová, Ksenia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá srovnáním úspěšnosti reklamních kampaní v obsahové síti Googlu a Seznamu. Cílem práce je identifikovat rozdílnosti reklamních systémů v obsahových sítích Googlu a Seznamu a zhodnotit jejich možný dopad na výkonnost reklamních kampaní. Praktická část je rozdělena na tři celky. Prvním celkem je analýza rozdílů v obou reklamních systémech na základě dokumentace. Druhým celkem je analýza dat z reklamních kampaní v obsahových sítích Seznamu a Googlu. Kampaně byly realizovány pro dvě společnosti. Porovnávané kampaně u každé společnosti byly spuštěny vždy po stejnou dobu a ve stejný čas. Data byla vyhodnocována v Google Ads a Skliku. Třetím celkem jsou expertní rozhovory k rozdílům v obsahových sítích Googlu a Seznamu. Práce došla k závěru, že existují rozdíly, které mají vliv na úspěšnost kampaní, v nastavení kampaní, cílení a formátech.
Klíčová slova: PPC; Obsahová reklama; Google Display Network; Sklik
Název práce: Comparison of the success of advertising campaigns in the display networks of Google and Seznam
Autor(ka) práce: Špliňo, Patrik
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Pimenová, Ksenia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis compares advertising campaigns in the display networks of Seznam and Google. The purpose of the thesis is to identify differences between advertising systems on the Google and Seznam display networks and evaluate their potential impact on the performance of advertising campaigns. This practical approach is divided into three parts. The first being the analysis of differences in the choice of advertising systems based on documentation. The second is an analysis of advertising campaigns on the Seznam and Google display networks. The campaigns being compared for each company were always run at the same time and for the same period. The data was evaluated in Google Ads and Sklik. In the third part are expert interviews on the differences between the Google and Seznam display networks. The work concluded that there are differences in campaign settings, targeting, and formats that affect campaign success.
Klíčová slova: PPC; Google Display Network; Display advertising; Sklik

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2020
Datum podání práce: 16. 12. 2020
Datum obhajoby: 27. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73465/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: