Marketing módního umělce a jeho značky

Název práce: Marketing módneho umelca a jeho značky
Autor(ka) práce: Petrušková, Nikola
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa zaoberá brandingom a marketingovou komunikáciou módnych návrhárov a tvorcov módnych značiek na českom trhu. Práca odhaľuje, ako sa vybraní módni umelci stavajú k brandingu svojej značky, trendom v módnom marketingu a ktorými marketingovými nástrojmi komunikujú svoju značku k zákazníkom. Hlavnou metódou zberu dát sú polo-štruktúrované rozhovory práve s módnymi tvorcami. Táto metóda je doplnená dotazníkovým prieskumom, ktorý prešetruje danú tému z druhej strany, zo strany spotrebiteľov na českom trhu. Výstupom práce sú odporučenia, ktoré by pomohli zviditeľniť módnych tvorcov v ČR a urobiť ich značky atraktívnejšími pre českú verejnosť.
Klíčová slova: Módny marketing; branding; značka; marketingová komunikácia
Název práce: Marketing of a fashion artist and his brand
Autor(ka) práce: Petrušková, Nikola
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on branding and marketing communication of fashion designers and creators of fashion designs on the Czech market. The work reveals how chosen fashion artists conceive branding of their products, their opinion on fashion trends and which marketing tools they use to communicate their brands to customers. The main method of data collection is a semi-structured interview with chosen fashion artists. This method is supplemented by a questionnaire survey, which investigates the topic from the consumer’s side of view, in the Czech market. The result of this work are recommendations that would help to raise the profile of fashion designers in the Czech Republic and would also help their brand become more attractive for the Czech public.
Klíčová slova: Fashion marketing; fashion branding; brand; promotion
Název práce: Marketing módního umělce a jeho značky
Autor(ka) práce: Petrušková, Nikola
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá brandingem a marketingovou komunikací módních návrhářů a tvůrců módních značek na českém trhu. Práce odhaluje, jak se vybraní módní umělci staví k brandingu své značky, trendem v módním marketingu a kterými marketingovými nástroji komunikují svou značku k zákazníkům. Hlavní metodou sběru dat jsou polo-strukturované rozhovory právě s módními umělci. Tato metoda je doplněna dotazníkovým průzkumem, který zkoumá dané téma z druhé strany, ze strany spotřebitelů na českém trhu. Výstupem práce jsou doporučení, které by pomohly zviditelnit módních tvůrce v ČR a udělat jejich značky atraktivnějšími pro českou veřejnost.
Klíčová slova: značka; marketingová komunikace; Módní marketing; branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2019
Datum podání práce: 16. 12. 2020
Datum obhajoby: 26. 1. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71964/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: