Vnímání značky Gambrinus vysokoškolskými studenty

Název práce: Vnímání značky Gambrinus vysokoškolskými studenty
Autor(ka) práce: Rážová, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odložil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit vnímání značky Gambrinus vysokoškolskými studenty a na základě těchto zjištění sepsat doporučení brand manažerům značky. Teoretická část se věnuje pojmu značka, dále identitě a image a strategickému řízení. V praktické části je nejprve popsán český trh s pivem. Dále je představena pivovarnická skupina Plzeňský Prazdroj a jedna z jejích značek, Gambrinus. Tato značka je pak analyzována z hlediska jejích hodnot a marketingových aktivit. Poslední kapitola se věnuje vlastnímu výzkumu vnímání značky Gambrinus VŠ studenty, a to pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Na základě těchto výsledků je identita porovnána s image značky a jsou stanovena manažerská doporučení.
Klíčová slova: brand; značka; identita; image; Gambrinus
Název práce: Gambrinus brand perception among university students
Autor(ka) práce: Rážová, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odložil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze the Gambrinus brand perception among the university students and based on the outcome come up with recommendations for the brand managers. The theoretical part focuses on terms such as brand, brand identity and image and strategic management. The second part firstly describes the Czech beer market, then introduces the Plzensky Prazdroj group and the Gambrinus brand. This brand is then analyzed in terms of its values and marketing activities. The last chapter focuses on a primary research of the brand perception among university students, using quantitative and qualitative research methods. Based on these results the brand identity is compared with the image and finally the recommendations are made.
Klíčová slova: brand perception; brand; brand identity; brand image; Gambrinus

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 6. 2020
Datum podání práce: 20. 4. 2021
Datum obhajoby: 9. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73557/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: