Rozhodování pacientů o čerpání služeb ve vybrané nemocnici v kontextu jejich informovanosti

Název práce: Rozhodování pacientů o čerpání služeb ve vybrané nemocnici v kontextu jejich informovanosti
Autor(ka) práce: Cepníková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Pažitný, Peter
Oponenti práce: Luštický, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit vzájemnou závislost informovanosti na rozhodování pacientů o čerpání služeb. Identifikovat, kde pacienti získávají informace, jak jsou nalezenými informacemi ovlivňováni a jaké faktory jsou rozhodující při rozhodování o výběru zdravotnického zařízení. V teoretické části práce jsou shrnuty základní poznatky informovanosti, spotřebitelského chování, rozhodování a marketingu ve zdravotnictví. Praktická část představuje především kvalitativní výzkum v Klatovské nemocnici, na základě kterého byly ověřeny stanovené výzkumné otázky, hypotézy a cíl diplomové práce. Součástí práce je také návrh opatření pro Klatovskou nemocnici.
Klíčová slova: rozhodování; spotřebitelské chování; zdravotnictví; marketing; Informovanost
Název práce: Patients' decision-making about using services in a selected hospital in the context of their awareness
Autor(ka) práce: Cepníková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Pažitný, Peter
Oponenti práce: Luštický, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the diploma thesis is to evaluate the interdependence of awareness on patients' decision-making about using services. Identify where patients obtain information, how they are affected by the information found, and what factors are critical in making a choice of healthcare facility. The theoretical part of the thesis summarizes the basic knowledge of awareness, consumer behavior, decision making and marketing in health care. The practical part mainly presents qualitative research in the Klatovy Hospital, on the basis of which the established research questions, hypotheses and the goal of the diploma thesis were verified. Part of the work is also a proposal of measures for the Klatovy Hospital.
Klíčová slova: decision making; consumer behavior; Awareness; healthcare; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 10. 2020
Datum podání práce: 23. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74486/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: