Marketingová strategie vybraného podniku

Název práce: Marketingová strategie vybraného podniku
Autor(ka) práce: Pjajková, Sabina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kotík, Vítězslav
Oponenti práce: Oberreiterová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Nožířský průmysl má v českých zemích silnou historickou tradici. Tento trh je zároveň poměrně specifickým prostředím pro vznik nové firmy. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii mladé české firmy ANV Knives a zjistit, do jaké míry společnost využívá jak svého potenciálu na trhu, tak také zda je její marketingová strategie dostatečně efektivní. Na základě literární rešerše je pomocí dílčích analýz zejména kvalitativních dat provedena analýza marketingového a komunikačního mixu, analýza prostředí podniku prostřednictvím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a PEST analýza. Výsledky dílčích analýz jsou finálně shrnuty do SWOT analýzy. Práce také obsahuje závěrečná zhodnocení výsledků analýzy včetně doporučení týkajících se nastavení možných budoucích strategií podniku.
Klíčová slova: situační analýza; konkurenceschopnost; marketingová strategie; marketing; nožířský průmysl
Název práce: Marketing strategy of a selected company
Autor(ka) práce: Pjajková, Sabina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kotík, Vítězslav
Oponenti práce: Oberreiterová, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The cutlery industry has a strong historical tradition in the Czech lands. This market has a relatively specific environment for the creation of a new company. The aim of this work is to analyze the marketing strategy of the new Czech company ANV Knives and to find out to what extent the company uses both its potential in the market and also whether its marketing strategy is sufficiently effective. The analysis of the marketing and communication mix, the analysis of the company's environment through Porter's analysis of the five competitive forces and the PEST analysis are performed using literature research and qualitative data. The results of these partial analyzes are finally summarized in the SWOT analysis. The work also contains final evaluations of the results of the analysis, including recommendations regarding the setting of possible future strategies of the company.
Klíčová slova: marketing; situation analysis; competitiveness; marketing strategy; cutlery industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2020
Datum podání práce: 24. 4. 2021
Datum obhajoby: 1. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74956/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: