Marketingová strategie společnosti Foodpanda

Název práce: Marketing Strategy of Foodpanda
Autor(ka) práce: Yeung, Kiu Hei
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Foodpanda is one of the leading online food delivery service platforms, it builds strong branding and gains high market share in the existing markets. The marketing strategy is the important successful factor behind it, thus this thesis aimed to analyse and find out the reasons and factors how Foodpanda can gain success in the markets. The thesis will analyse the food delivery industry trend, and through the SWOT and Porter’s five forces analysis to find the current situation of Foodpanda. Then to analyse the segmenting-targeting-positioning and marketing mix of what strategy Foodpanda uses. During the marketing research, it used online questionnaires aimed to understand the market trend and collect opinions from users. Finally based on the whole paper to make some recommendations for future development.
Klíčová slova: Marketing strategy; Foodpanda; Marketing mix
Název práce: Marketingová strategie společnosti Foodpanda
Autor(ka) práce: Yeung, Kiu Hei
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Štěrbová, Ludmila
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Foodpanda je jednou z předních platforem online dodávek potravin, buduje silnou značku a získává vysoký podíl na stávajících trzích. Marketingová strategie je důležitým faktorem úspěchu, tento článek si proto klade za cíl analyzovat a zjistit důvody a faktory toho, jak Foodpanda uspěla na trhu. Tato práce bude analyzovat trend v odvětví dodávek potravin a pomocí SWOT a Porterovy analýzy pěti sil zjistit současnou situaci Foodpandy. Poté analyzovat segmentaci-cílení-umisťování a marketingový mix toho, jakou strategii Foodpanda používá. Během marketingového výzkumu použila online dotazníky zaměřené na pochopení tržního trendu a shromažďování názorů od uživatelů. Nakonec na základě celého příspěvku učinit několik doporučení pro budoucí vývoj.
Klíčová slova: Foodpanda; Marketingový mix; Marketingová strategie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2020
Datum podání práce: 25. 4. 2021
Datum obhajoby: 11. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74110/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: