Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice

Název práce: Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice
Autor(ka) práce: Reytharová, Dominika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce s názvem „Spotřebitelské chování v oblasti zdravé výživy v České republice“ se zabývá nákupním chováním typického českého spotřebitele a jeho vztahu ke zdravé výživě. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zaměřuje na vysvětlení stěžejních pojmů k tématům zdravé výživy, spotřebitele, produktu, nákupního chování, segmentace a také základů marketingového výzkumu. Tyto vědomosti jsou nutné pro podložení praktické části, která má za cíl dokázat, že český spotřebitel není dostatečně informován o zdravém způsobu stravování a o kvalitě a složení výrobků. Respektive, že se český spotřebitel nechá zmanipulovat nápisy a informacemi, jež jsou uvedené na obalu a etiketě produktu.
Klíčová slova: zdravá výživa; spotřebitel; nákupní chování; obal produktu
Název práce: Consumer behavior in the field of healthy nutrition within the Czech Republic
Autor(ka) práce: Reytharová, Dominika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis entitled "Consumer behavior in the field of healthy nutrition within the Czech Republic" deals with buying behavior of a typical Czech consumer and his relationship with healthy nutrition. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical one focuses on explaining key concepts on the topics of healthy nutrition, consumer, product, buying behavior, segmentation and also the basics of marketing research. This knowledge is necessary to substantiate the practical part, which aims to prove that the Czech consumer is not well-informed about a healthy diet and the quality and ingredients of products. Respectively, that the Czech consumer lets himself be manipulated by inscriptions and information that are stated on the packaging and label of the product.
Klíčová slova: healthy nutrition; consumer; buying behavior; product label

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2020
Datum podání práce: 27. 4. 2021
Datum obhajoby: 8. 6. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/74134/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: