Nabídka vybrané cestovní kanceláře

Název práce: Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Autor(ka) práce: Bračíková, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá změnou nabídky vybrané cestovní kanceláře, konkrétně cestovní kanceláře Daen. Jejím cílem je popsat vývoj nabídky této cestovní kanceláře mezi lety 2017 až 2020 a přispět tak k odhalení silných stránek, na které by se cestovní kancelář měla zaměřit při marketingové komunikaci a slabých stránek, na kterých může nadále pracovat. Práce je rozdělena do tří kapitol. První je věnována teoretickému vymezení pojmů, které jsou potřebné pro bakalářskou práci. Druhá kapitola se věnuje obecným informacím o cestovní kanceláři Daen a třetí je věnována zkoumání nabídky cestovní kanceláře. Výsledkem této práce jsou náměty na inovaci nabídky produktů a služeb, které by mohly přispět k prosperitě cestovní kanceláře Daen. Tyto podněty vycházejí ze zhodnocení prodeje zájezdů, SWOT analýzy a z rozhovoru s ředitelkou cestovní kanceláře. Ze zjištěných výsledků vyplývá, že cestovní kancelář Daen má velmi dobrou nabídku vzhledem ke klientele, na kterou se zaměřuje. Ale přesto jsou oblasti, ve kterých by se mohla i nadále rozvíjet, aby dokázala odolat konkurenci a udržela si své postavení na trhu, jako je například rozšíření zaměření o další segmenty trhu.
Klíčová slova: cestovní kancelář; nabídka; SWOT analýza
Název práce: The offer of the selected tour operator
Autor(ka) práce: Bračíková, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Petrů, Zdenka
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the change of the travel agency’s offer, specifically the offer of the travel agency Daen. The main aim of the thesis is to describe the offer between the years 2017 and 2020 and to contribute to the detection of its strengths on which the travel agency should focus during marketing communication and weaknesses on which they should keep working. The bachelor thesis is divided into three chapters. The first one is devoted to the theoretical concepts which are relevant for the bachelor thesis. The second chapter deals with general information about the travel agency Daen and the third one is about examining the offer of a travel agency. The outcomes of this thesis are the ideas for innovation in a range of products and services which can contribute to the prosperity of the travel agency Daen. These suggestions are based on the evaluation of the offer, SWOT analysis and an interview with the director of the travel agency. The results show that the travel agency Daen has a very good offer with respect to the clientele on which they focus. Nevertheless, there are areas in which they can continue to develop in order to withstand competition and maintain their position on the market, such as expanding the offer to the other market segments.
Klíčová slova: travel agency; offer; swot analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 7. 2020
Datum podání práce: 26. 4. 2021
Datum obhajoby: 25. 5. 2021
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/73680/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: